marți, 17 iunie 2014

Gogosi

Imi era pofta de gogosi zilele trecute...Am vrut chiar sa imi iau de la Gogoasa Infuriata. Am oprit masina, dar m-am razgandit...M-am gandit ca n-au schimbat uleiul de o luna, ca cine stie cine a modelat gogosile, cu ce ingrediente or fi fost facute etc. pana mi-a trecut si am plecat spre casa. Reteta de gogosi nu este una costisitoare, iar aluatul nu este nici pe departe greu de facut. Rezultatul merita: niste gogosi dementiale!

Ingrediente:



  • 2 oua
  • 1 pahar lapte
  • 1 pahar zahar
  • 1 pahar unt topit+ulei
  • vanilie (de preferat baton)
  • putina sare
  • zahar pudra pentru pus deasupra
Restul il stiti: amestecati, intindeti aluatul, taiati in ce forme doriti si prajiti (sau coaceti, caci merg si la cuptor). Pudrati cu zahar si ...pofta mare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Leave a comment