marți, 12 aprilie 2016

Gradina Zoologica din Berlin

Gradina Zoologica din Berlin este cea mai veche si cea mai frumoasa gradina zoologica din Germania. Vizita de aproape o zi nu a fost suficienta pentru a admira pe indelete cele aproximativ 17500 exemplare (~1.500 specii). Deschisa in anul 1844, Gradina Zoologica se intinde pe o suprafata de 35 hectare si este localizata in Tiergarten.
Este una dintre cele mai faimoase ZOO din Europa si nu de putine ori am vazut la TV documentare despre aceasta.
Biletul de intrare este de 14,5 euro/adult si 7,5 euro/copil. Insa, daca optati sa vizitati si Aquarium, atunci pretul pentru ambele atractii este de 20 euro/adult si 10 euro/copil. Exista si reduceri pentru familii, studenti, persoane cu dizabilitati.
Copiii vor fi de-a dreptul fascinati de faptul ca pot privi animalele la fel ca in mediul lor natural, pentru ca am uitat sa va spun ca nu exista custi si nici garduri. Sistemul de siguranta il constituie santurile sapate de jur imprejurul habitatelor si probabil si ceva avertizare electrica, pentru animale. In cadrul gradinii exista doua magazine de unde puteti cumpara souveniruri. Citisem ca exista tonomate, unde pentru 20 centi poti cumpara mancare pentru animale, insa noi nu le-am gasit sau poate nu le-am vazut. Stiu sigur ca am gasit tonomatul de fotografii, unde am tot bagat bani pentru a pleca acasa cu o fotografie de la fata locului, fotografie care nu ne-a fost livrata oricat de mult am insistat.
Un alt lucru deosebit care mi-a atras atentia a fost faptul ca aici poti inchiria vagoane pentru copii. Un fel de carucior din lemn, in care iti poti plimba copilul.
Chiar daca va aflati in Berlin doar in city break, nu ratati aceasta locatie, care sigur va va incanta, mic sau mare!

Mai jos cateva poze:












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Leave a comment