sâmbătă, 30 martie 2013

Expozitie de pesti exotici in Herastrau

Astazi am fost in Herastrau, daca tot a fost vreme frumoasa. A fost soare si destul de cald, fapt pentru care era destul de multa lume. Atrasi de mirosul de vata de zahar, am ajuns langa Acvariul Herastrau - Reef Aquarium. Nu stiam nimic despre expozitie si sincer, nu ma asteptam la ceva foarte spectaculos. Am luat totusi bilet si am intrat.
Acvariul Herastrau - Reef Aquarium este o expozitie acvaristica ce cuprinde in cele 2 pavilioane: acvarii marine si de recif si fauna si flora de apa dulce. Expozitia cuprinde: peste 300 specii de pesti, peste 100 specii de corali si nevertebrate si peste 100 de specii de plante acvatice. Rechini, peste-balon, peste de foc, pisica de mare, piranha, murene, pesti inger, pesti future, arrowana, peste paun sunt doar cateva dintre exemplarele pe care le-am putut admira.

Sectiunea de apa sarata

 
 
 




 
 
 
 
 
 
 
 Sectiunea de apa dulce



 
 
 
 

Recunosc ca sectiunea de apa sarata m-a impresionat mai mult, dar nici cea de apa dulce nu inseala asteptarile. Fiecare acvariu este organizat astfel incat sa redea cat mai exact fiecare habitat in parte, indiferent ca este vorba despre mari, oceane, lacuri sau rauri. Doamna de la casierie ne-a spus ca pestii sunt schimbati la fiecare 3 saptamani, astfel ca o singura vizita, pe durata expozitiei, nu este suficienta.

Pret bilet:
10 lei - adultii
8 lei - copiii peste 3 ani, elevi, studenti si pensionari
gratis pentru copiii sub 3 ani

Programul expozitiei este de la 10:00-18:00.
Grupurile organizate necesita programare. Contact: 0730 999 671



 

 

 
 

2 comentarii:

  1. Am trecut de cateva ori pe langa expozitie si am crezut ca nu merita efortul sa o vizitez.

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa am zis si eu, dar chiar a meritat vizita! :)

    RăspundețiȘtergere

Leave a comment