miercuri, 4 septembrie 2013

Despre "Avioane"


      Acum vreo 3 ani am vazut filmul de animatie "Cars" de vreo 50 de ori. . Si nu exagerez deloc! Pustiul meu, care pe atunci avea 3 ani, era pur si simplu indragostit (ca sa nu spun obsedat) de acest film. Au urmat apoi: jucarii Cars (aproape toate personajele), maieu cu Cars, tricou cu Cars, pijama cu Cars etc. Anii au trecut, am mai revazut de atunci de cateva ori intamplarile lui Fulger, apoi partea a doua, Cars 2.
      Aseara am fost la premiera filmului "Planes", la invitatia New Age Media. Filmul este produs de Disney, ca si "Cars" si este de altfel un spin-off al acestuia.
      "Avioane" ("Planes") ne prezinta povestea lui Dusty (tradus Stropi), un avion mic, conceput pentru munci agricole, care viseaza sa ajunga avion de competitii. Problema lui cea mai mare este aceea ca ii este frica de inaltime. Cu ajutorul lui Skipper si a unei intregi gasti de prieteni, Dusty/Stropi reuseste sa-si invinga aceasta temere si sa participe la o competitie internationala, Wings Around The Globe, care presupune o cursa in jurul lumii. Actiunea se petrece in: Islanda, Germania, India, Mexic si SUA.
O poveste plina de amuzament, putin suspans, momente comice, asa cum ii sta bine unui film ce se adreseaza intregii familii!

PS: ati vazut cumva pe undeva tricouri cu Planes? Am cerere. :)
Sapca a castigat micu' la film; a tras biletul norocos.

Un comentariu:

Leave a comment