miercuri, 25 decembrie 2013

Patinoare in Bucuresti



Sporturile de iarna  nu m-au atras niciodata. Poate si pentru ca orice tentativa de a face ceva a esuat lamentabil. Acum ceva vreme am incercat sa schiez. Am cazut, mi-am julit tot ce nu era acoperit cu textile, am lesinat si cam asta a fost! A doua oara am intrat cu schiurile in gard.

Nici cu patinele nu pot spune ca ma descurc, dar sunt foarte buna la lustruit marginea. Caci nu ma dezlipesc de ea orice-ar fi! Anul asta sunt hotarata sa incerc din nou.
  1. Patinoarul Floreasca. Pret: 15 lei si inchirierea patinelor tot 15 lei
  2. Patinoarul Cismigiu. Pret: L-J 10 lei/interval (2 ore) si V-D 15 lei/interval. Pret inchiriere patine: 10 lei
  3. Patinoar Parc Tineretului. Pret: L-J 10 lei si V-D 16 lei. Inchirierea patinelor costa 10 lei.
  4. Patinoarul IOR. Pret: 10 lei/2 ore.
  5. Patinoarul The Champs (Liberty Center). Pret: 13 lei de luni pana joi si 16 lei de vineri pana duminica
  6. Patinoar Parc Herastrau. Pret: 10 lei in timpul saptamanii si 15 lei in weekend. Pentru inchirierea patinelor preturile sunt urmatoarele: 10 lei si 15 lei in zilele de weekend.
  7. Patinoar Drumul Taberei Pret: 10 lei/nelimitat.
  8.  Patinoar Cotroceni On Ice. Pret: intre 13 si 18 lei, iar pentru inchirierea patinelor veti plati 11 lei. Un bilet de intrare este valabil pentru o singura sesiune. Durata unei sesiuni este de 90 de minute, urmată de 30 de minute pauza pentru refacerea supreafeței ghetii. Ultimele sesiuni din zi sunt prelungite până la sfarsitul programului.Intrarea pe patinoar se face la inceputul si pe parcursul sesiunii pentru care a fost solicitat biletul.
  9.  Patinoar Promenada. Pret: L-J 20 de lei/ 2 ore si 25 de lei V-D.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Leave a comment