vineri, 1 februarie 2013

Recomandari de weekend (1-3 februarie 2013)

Desi se anunta o temperatura in crestere, vremea nu e chiar ok pentru plimbari prelungite prin parcuri, iar de terase nici nu se pune problema. Asa ca, iata mai jos cateva recomandari pentru acest weekend, desfasurate toate la caldura :)

Film. Weekend-ul acesta sunt cateva premiere la cinema: Lincoln, Silver Linings Playbook, Hansel si Gretel. L-am vazut doar pe al doilea si il recomand, doar daca nu va atrage altceva. Pe mine nu m-a impresionat foarte tare, dar nu este un film rau. Eu mi-am propus sa vad Argo weekendul acesta.

Teatru. Nu cred ca o sa ajung la teatru weekend-ul acesta, dar daca as merge, mi-ar placea sa vad: Zapezile de altadata (Teatrul de comedie) sau Toti fiii mei (Teatrul National) si cu siguranta as merge din nou la Egoistul (tot la National), asta doar daca as mai gasi bilete, pentru ca se vand de cum se pun in vanzare. Tot la capitolul teatru, am auzit ca la Bulandra se joaca o piesa ce provoaca emotii puternice - Ingropati-ma pe dupa plinta.

Concerte. Ca de obicei, in Music Club este muzica live atat vineri (ASHA), cat si sambata (Cortez). Vineri, 1 februarie, de la ora 21:00, la Clubul Taranului va concerta Timpuri Noi,  iar in Alchemia Luiza Zan. Pe 2 februarie, adica sambata  la The Artist Studio concert Havana Club Orchestra.

Spectacole. Trupa Obligo va presta la The Artist Studio vineri, 1 februarie, iar Sala Palatului se va transforma in patinoar datorita spectacolului "Lacul lebedelor". Pe copii, parinti, bunici ii asteapta "Alba ca zapada si cei sapte pitici" la Opera Nationala, duminica de la ora 11:00.

Petreceri nu are sens sa mentionez, caci Centrul Vechi e plin de posibilitati.

Cam atat cu recomandarile. Gandesc ca aveti de unde alege... :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Leave a comment