luni, 1 septembrie 2014

Mototol mi-a venit deja in ajutor :))

Servetele la cutie, servetele de masa, role de bucatarie sau hartie igienica, toate sunt produse de uz casnic ce joaca un rol important in existenta noastra de zi cu zi.
Iata ca a aparut un nou brand pe piata, cu un nume foarte amuzant, Mototol, si cu un design de ambalaj foarte fain.
Gama de produse Mototol inseamna produse de Zi cu zi (servetele la cutie, servetele, role de bucatarie, hartie igienica si role profesionale), Premium (servetele la cutie, servetele) si Decorative (servetele, servetele ocazii, servetele evantai), toate cu o hartie intr-unul, doua sau trei straturi. Produsele Mototol de Zi cu Zi si Premium se gasesc in magazine si pot fi recunoscute usor prin designul special al ambalajelor, care au ca element central mototolul de hartie.
Mototol este made in Romania, asa ca o sa incurajez economia romaneasca. De fapt, am facut-o chiar sambata, cand gemul de piersici s-a revarsat pe plita si pe jos prin bucatarie. Poze cu minunea nu am, ca nu mi-a mai stat gandul la asta. Am pus mana repede pe Mototol si am intins sters pe jos cat am putut, apoi a trebuit sa spal. Gemul a iesit foarte bun!:))



 Reteta gem de piersici:
  • 3 kg piersici
  • 1 1/2 kg zahar
  • zeama de la 1/2 lamaie
Piersicile se spala si se taie in jumatati, apoi in feliute. Se amesteca cu zaharul si se pun la fiert. Mare atentie pentru ca atunci cand incepe sa fiarba, gemul poate da pe dinafara cratitei! Luati spuma care se va forma si lasati sa fiarba la foc mic pana scade. La final adaugati zeama de al 1/2 de lamaie. Puneti-l fierbinte in borcane.




2 comentarii:

Leave a comment