miercuri, 6 martie 2013

Mersul la sala=sport sau agatat?

De ceva timp merg la sala (yupiii!). Uneori ma inscriu la programele de pilates, body combat etc., alteori, prefer sa alerg pe banda. De curand, am inregistrat un record: 5,18 km. :) Pentru unii e putin, pentru mine e ok, avand in vedere conditia-mi fizica. Si cum 5 km nu ii alerg in cateva minute, ca de, nu sunt ruda cu Gabi Szabo, nici macar cu Maricica Puica, am timp sa ma gandesc la ale mele sau sa urmaresc ce se intampla in sala.

Astfel, am observat ca la sala vin 3 categorii de oameni:

  1. unii care fac sport regulat si intens, indiferent de anotimp. Acestia prefera sala mai ales iarna, cand nu se pot antrena in aer liber. Sunt seriosi si rigurosi.

  2. altii vin pentru conditie fizica si intretinere. Fac sport moderat si isi intetesc vizitele de indata ce da coltul ierbii, adica primavara, ca doar se apropie sezonul estival si trebuie sa arate bine pe plaja, nu?

  3. si in fine, cei din urma, care vin la sala...sa agate. Cel putin asta e parerea mea. Comportamentul lor este urmatorul: fac exercitii in oglinda, admirandu-se, au o tinuta usor neadecvata (bustiere prea decoltate, sorturi prea stramte etc.), nu lucreaza concret la niciun aparat, fac conversatie cu 2-3 cunostinte in timp ce ochii le fug dupa noile aparitii in peisaj si cam atat. Principiul lor in ceea ce priveste miscarea este: ce-i mult strica.

Voi in care categorie va inscrieti?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Leave a comment