miercuri, 23 octombrie 2013

Primul magazin Jumbo din Romania!



De vreo sase ani de cand ne petrecem vacantele de vara in Grecia, nu cred ca a fost data in care sa nu fi trecut si pe la déjà celebrul magazin de jucarii, Jumbo. Cei care au copii stiu despre ce vorbesc si de ce ma duceam acolo ca la Mecca. Odata deschis magazinul de la Ruse (Bulgaria), am zis ca mai avem o sansa si anume aceea de a nu mai astepta un an pentru urmatoarea vizita. 
Jumbo a deschis primul magazin din Romania, la Timisoara, mai précis in comuna Ghiroda, langa Aeroportul International Traian Vuia, pe o suprafata de 13.000 mp. Pretul mediu al produselor comercializate este de 22 lei.

Jumbo este cel mai mare retailer de jucarii, produse pentru copii si decoratiuni interioare din Grecia. 

Al doilea magazin Jumbo din Romania va fi deschis in….Bucuresti pe data de 15 noiembrie. Deci nu mai avem mult de asteptat. Jumbo va fi situat pe bd. Theodor Pallady, in cadrul centrului comercial Arcade Pallady. Magazinul Jumbo din Bucuresti va avea o suprafata de 14.000 mp dispusi pe un singur nivel.
I can't wait!!!


Update: 
Program de functionare
Luni-Sambata 10:00-21:00
Duminica 10:00-20:00

24 de comentarii:

  1. nu stii daca au si ei un website? eu caut pe net si inca nu am gasit...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din pacate, nu au site in limba romana... Doar cel din Grecia, care nu e cine stie ce si deci nu ne ajuta deloc. http://www.jumbo.gr/
      Daca te intereseaza pretui si poduse, pot sa-ti spun ca poti gasi pentru toate varstele si buzunarele :) Ex.: dinozaur cu baterii (marisor) - 30 lei, masina cu telecomanda - 50 lei etc.

      Ștergere
    2. stie cineva jumbo este deschis pe 26.12.2013 ?
      va multumesc.

      Ștergere
    3. Nu stiu daca este sau nu deschis, dar poate te ajuta numarul de telefon de la Arcade Pallady (centrul comercial unde este situat Jumbo) : 021 313 5039. Daca afli ceva, da un semn, poate sunt mai multi interesati. Merci!

      Ștergere
  2. Programul de duminica este valabil si de sarbatori (de Florii)

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumim pentru informatie!

    RăspundețiȘtergere
  4. Stie cineva ce program au acum de Sf. Sărbători de Paști? Mulțumesc

    RăspundețiȘtergere
  5. E un magazin de 2 bani. Toate produsele sunt de proasta calitate. tot ce am luat a trebuit sa merg sa le returnez deoarece erau defecte. Nu se dau banii inapoi , ci trebuie sa mergi si iei altt produs din magazin in aceeasi zi ( ca altfel nu mai e valabil) pe care il duci iar inapoi ca e stricat si tot asa..intrii intr-un cerc din care nu mai iesi. Toate piscinele pe care le-am luat au fost sparte( toata vara am returnat piscine pentru copil), ceasurile de perete raman in urma cu cateva ore.NU RECOMAND NIMANUI!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate si eu am patit la fel cu aparat grill care nu a fost atat de ieftin cum spun alti...prostia mea a fost dar nu o sa mai merg niciodata in acel magazin de 2 bani.

      Ștergere
    2. Jumbo nu este un magazin de unde poti achizitiona bucuri de folosinta indelungata, parerea mea. Eu am fost multumita de jucariile cu care copilul s-a jucat doar cateva saptamani, dupa care s-a plictisit. Eu n-as lua grill, spre exemplu, de la Jumbo. Nu este un magazin specializat in asa ceva.

      Ștergere
  6. Da, nu sunt produse de folosinta indelungata, dar si pretul este pe masura... Noi nu am avut probleme cu nimic si am cumparat destule lucruri de la ei: aparat de facut bulgari de zapada, masinute cu telecomanda, dinozaur cu baterii (30 lei, fata de 200 lei la Noriel), decoratiuni de Craciun, panza pentru pictura etc. Copiii isi pierd repede interesul si nu merita sa investesti prea mult in lucruri cu care crezi ca se joaca doar cateva zile. Acord o atentie deosebita jocurilor educative si obiectelor de scris, colorat, iar pentru astea nu merg la Jumbo, prefer siturile si magazinele specializate.
    PS: piscina buna am luat de la Cora acum vreo 4 ani, 30 lei, la reduceri, diametrul 3 metri , inaltime 70 cm. Este inca functionala! ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. eu am locuit multi ani in atena si intr-adevar , e un magazin foarte cautat si foarte ieftin, sunt lucruri chinezesti dar eu nu ma plang ,am cumparat si piscine carti de colorat si mai ales haine pt copii..sant din bumbac de buna calitate si foarte ieftine..am inca arintii acolo inca si de cate ori am nevoie de ceva imi fac cumparaturi ..gasesti aproape orice!!! mi-e dor de acel magazin!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. ambalaje defecte...produse proaste si foarte scumpe ...avind in vedere ca sint 100% chinezesti...aceasi marfa o gasesti la jumatate de pret in dragon..doar ca te primesc in alt depozit...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sincer, din Romania am cumparat produse ale caror preturi erau mai mici decat in alte magazine (ex. Jucarii Fisher Price) sau jucarii cu care copiii nu s-au jucat foarte mult timp.
      Avem si cateva jucarii, de cativa ani, care inca functioneaza, dar le-am cumparat din Grecia.
      Sa aduca oare in Romania alta marfa, nu chiar asa buna? Tot ce-i posibil...

      Ștergere
    2. cred ca sunteti de la jumbo, prea ii aparati.

      Ștergere
    3. Mi-am spus doar punctul de vedere. Nu am aparat pe nimeni, pentru ca nu am avut de ce.
      Fiecare e liber sa isi cheltuiasca banii in ce magazin doreste :)

      Ștergere
  9. produse...scumpite peste noapte adica citeva zile cu peste 50 la suta....jucarie de 10.99.....19.99....domnilor nici un magazin nu face prostia asta...dar grecii sint greci...de aici si economia lor...PRAF!!!

    RăspundețiȘtergere
  10. ori este magazin de jucarii....ori copiaza Cora....peste un an....de la jucarii vom trece la frigiderele cu carne si peste chinezesc...nu recomand....si nici eu nu mai calc pe acolo...preturi praf...instalatie de 5.50 la chinezi....este 30 99 la ei....GO FOR IT...II DECLAR FALIMENT IN 2 ANI...romanii simt cind sint tepuiti...ne arzi o data😄😄😄

    RăspundețiȘtergere
  11. Jumbo este deschis si in data de 26.12.2015?
    Va multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  12. Buna!ma puteti ajuta ?-cum se comanda online de la Jumbo?Oare de ce nu se poate comanda si la noi online?Ar trebuii sa deschide aproapoe in fiecare oras ca merita!--e supeerrr-imi place
    mersi

    RăspundețiȘtergere
  13. Din cate stiu, nu se pot achiziona si online produsele din Jumbo. Doar din magazine.

    RăspundețiȘtergere
  14. Stie cineva daca sunt deschise magazinele acum in prag de pandemie?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe net apare ca ar fi deschis, iar la nr de tel se soecifica si programul 10:00-21:00. Stiu ca a fost cineva sa ia servetele dezinfectante de la ei, saptamana trecuta. Nu stiu saptamana asta, dar cu jn telefon in prealabil elucidam misterul. Sa ne spuneti daca ati aflat ceva, va rog!

      Ștergere

Leave a comment