marți, 22 octombrie 2013

Back to Veliko Tarnovo

Stiu ce-am facut acum o luna...


...adica pe 22 septembrie, cand am fost din nou la Veliko Tarnovo. De data asta ne-am hotarat sa plecam insotiti de niste prieteni, pentru a profita de ultimele zile calduroase de toamna si pentru a asista la defilarea ce avea sa aiba loc, pe 22 septembrie fiind Ziua Nationala a Bulgariei.

Ne-am cazat la Hotel Play 3***, aflat chiar in centru, pe strada principala, aproape de toate punctele de interes (cetate, mall, strada pietonala si nu in ultimul rand, de restaurante). Hotelul parea proaspat renovat, mobilat modern si curat (32 EUR/cam dubla cu mic dejun inclus). Micul dejun a fost foarte ok pentru noi, care nu prea mancam dimineata. Ceea ce nu prea mi-a placut a fost ca la subsol este un club, iar muzica rasuna pana sus in camere. Nu tare, dar se aude. Nici la capitolul parcare nu stau grozav, dar am gasit solutie pe o strada secundara.


In cele 2 zile cat am stat la Veliko Tarnovo am revazut cam tot ceea ce am scris AICI.
La parada militara organizata cu ocazia Zilei Nationale a Bulgariei au participat reprezentanti ai armatei din Bulgaria, Grecia si din Romania.




Un trenulet facea trasnferul turistilor din centru pana la cetatea Tsaravets.
 Nu ne-am putut abtine si ne-am cumparat niste souveniruri.

Asa arata bulevardul principal in timpul paradei militare.
Iar despre ceea ce ne-a incantat papilele gustative intr-o postare viitoare :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Leave a comment