miercuri, 11 decembrie 2013

La Placinte...inainte!


Despre "La Placinte" auzisem cate ceva, dar nimic nu se compara cu o vizita la fata locului! Am ajuns abia weekend-ul trecut, desi ne-am propus de cateva saptamani sa vizitam locul.
Restaurantul este unul cu specific moldovenesc, parte dintr-un lant de restaurante cunoscut in Chisinau.

Cu un meniu foarte atragator, ce cuprinde: placinte, placinte "domnesti", invartite, dar si gustari, salate, supe traditionale (Soleanka, zeama de pui), gratar si bucate speciale (coltunasi, pelmeni etc.), restaurantul din Bucuresti se afla pe bd. Dacia, la parterul unei cladiri de birouri, foarte aproape de Piata Romana.

Placintele si invartitele, cu diverse umpluturi (branza de oi, varza, carne de porc, visine, cartofi, cartofi si ciuperci etc.) au un pret decent, intre 12-16 lei/bucata.
La desert puteti opta pentru: inghetata, papanasi, prajitura cu branza "Nucusor"(delicioasa!), tort de ciocolata, apple cake, prajitura cu branza. Preturi: 10-12 lei/bucata.
Bauturile din meniu m-au surprins placut, pentru ca pe langa cele clasice, am descoperit si compot de fructe de padure (6 lei - 0,5 l)
Nu ne-am putut abtine si am comandat mai mult decat credeam ca vom putea manca. Am lasat, desigur, farfuriile goale.*:) happy
Iata cu ce ne-am incantat papilele gustative:
Invartita cu varza (12 lei)

 Invartita cu carne de porc si smantana (16 lei)


 
Placinta "Domneasca" cu branza de oi (16 lei)

Invartita cu visine (14 lei)


Placinta cu cartofi si ciuperci (14 lei)



Iata si o parte din meniu:



Amenajat cu mult bun gust, restaurantul "La Placinte" se preteaza foarte bine si pentru familii cu copii, pentru ca fumatul NU este permis!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Leave a comment