vineri, 7 noiembrie 2014

Iata ca se poate!

Incep prin a preciza ca aceasta postare nu este platita, ca sa nu existe dubii...

Acum un an am cumparat un cuptor electric si o plita pe gaz, marca Samsung, de pe emag.ro. De ceva timp am observat ca nu mai functioneaza cuptorul asa cum functiona inainte, mai precis nu se mai incalzea asa puternic in partea de jos. Am cautat garantia...nimic. Am intors casa cu fundul in sus...nimic, in afara de factura de la emag. Intr-un final, am zis sa ne incercam norocul si sa sunam la Samsung, sa vedem daca se poate rezolva si fara garantie. Surpriza! S-a putut! Oamenii m-au surprins placut cu promptitudinea lor. Toata comunicarea cu ei s-a facut pe telefon si pe e-mail (inclusiv cu domnul care a venit la reparatie). Cel trimis de Samsung sa repare cuptorul a venit in uniforma personalizata, cu geanta cu toate sculele si cu piesa de schimb pe care banuia ca trebuie sa o inlocuiasca (un contact, de fapt). Dar ceea ce m-a surprins si mai mult a fost ca, atunci cand a intrat in casa, omul si-a scos din geanta cipicei de unica folosinta pe care i-a tras peste pantofi! Mai rar asa ceva...Imi aduc aminte ca acum ceva timp s-a stricat frigiderul Indesit, iar cel care a venit sa-l repare a lasat urme prin toata casa, de am dezinfectat vreo 3 zile dupa el.
Problema a fost remediata rapid, iar acum in cuptor troneaza un cheescake de mare frumusete.
Bravo, Samsung! O sa mai cumpar produse de la voi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Leave a comment